BARCA& ARSENAL



نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرزمین اریایی و آدرس iranzamin10.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

صحبت های رئیس: ناپولی

مصاحبه آرسن ونگر بعد از دیدار مقابل ناپولی.

Thu, 12 December 2013

تعداد بازدید: 984

پایگاه خبری GunnersTrust: مصاحبه آرسن ونگر بعد از دیدار مقابل ناپولی.

در مورد نتیجه...
احساس کردم در نیمه اول خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و در نیمه دوم ناپولی تیم بهتری بود. آنها همواره خطرناک به نظر می رسید و بازی را 2 - 0 پیروز شدند، شایسته آن بودند. وقتی 10 نفره شدیم و 1 - 0 عقب بودیم، کمی شک و تردید در ما نفوذ کرد و لحظه دشواری بود اما موفق شدیم تا آخرین دقیقه نتیجه را 1 - 0 نگه داریم. این تنها به شما نشان می دهد که این گروه 3 تیم بسیار خوب داشت که هر 3 توانستند 12 امتیاز بدست بیاورند و تفاضل گل تفاوت زیادی ایجاد کرد. وقتی مارسی امتیازی بدست نیاورد اوضاع همواره اینگونه بود، متاسفانه یک تیم حذف شد.

در مورد پتانسیل رویارویی با یک قرعه سخت...
واضح است که حضور در جایگاه دوم پتانسیل رویارویی با یک قرعه سخت را به ما می دهد، در 4 یا 5 سال گذشته قرعه های سختی داشتیم بنابراین شاید اینبار خوش شانس تر باشیم. اما اگر به تیم هایی که امکان قرار گرفتن مقابل آنها وجود دارد نگاه کنید، حداقل می دانیم که قرعه سختی داریم. از طرف دیگر، برای چهاردمین سال پیاپی از گروه خود صعود کردیم و شاید عدد 14 کمی برایمان شانس بیاورد!

در مورد استفاده از قرعه به عنوان یک نیروی محرک...
بله، اما اکنون کمی از این جام فاصله می گیریم تا بر روی لیگ متمرکز شویم. بنابراین نیاز داریم این جام را در پس ذهن خود داشته باشیم و بر روی لیگ برتر متمرکز شویم.

در مورد آماده سازی برای بازی...
به خوبی خود را اماده کردیم و متمرکز بودیم اما میان اینکه دفاع کنیم یا حمله تردید داشتیم. سخت است که با این مشکل کنار بیایید. در نیمه دوم احساس کردم که کمی خسته شدیم و ناپولی از نظر فیزیکی آماده تر از ما بود. دیدار شنبه در ذهن ما وجود داشت، می دانستیم آمدن به ناپل سخت خواهد بود. اکنون کارمان را انجام دادیم و بی تردید تمام توان خود را روی دیدار شنبه صبح قرار می دهیم.

در مورد اینکه در صدر کار را تمام نکردید...
مایوس کننده است زیرا احساس می کنیم جا برای بهتر کار کردن وجود داشت اما امشب اوضاع می توانست از این هم بدتر شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:, ] [ 11:42 ] [ Mohammadgoli ]

درباره وبلاگ

سلام من محمد این وبلاگ را ازGUNNERSTRUST.COMاپدیت میکنم
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





کد گرد شدن عکس

کد گرد شدن دو گوشه عکس

http://s1.picofile.com/file/7201067197/mnf0byt6hzna8pc9wx64.jpg